nuffnang

Thursday, February 21, 2013

Breakfast



Assalamualaikum  and good morning !! hiyakk!! (menggeliat) 

Selepas solat subuh baring semula di atas katil menunggu sinaran matahari pagi memancar . . .sambil baring-baring tu aku dok pikiaq apo nak makan pg2 ni . . .nak turun beli makanan macam malas je (bilik tingkat 3) . Disebabkan aku ni seorang yang kurang etika dalam mematuhi peraturan asrama . . .so ak secara seludup membawa multi rice cooker . 

Tiba- tiba tekak ni terasa nak makan roti telur ngan sosej (beli petang semalam) . Tanpa berlengah lagi aku pon terus pecah beberapa biji telur dan masak !!! sushhh!! sushss!! (sound effect from rice cooker) . kemudian aku teringin nak minum kopi 'o' so aku pon gi masak air dan bancuh kopi satu jag kecil .


my supper dupper yummy....breakfast!!

Actually breakfast is very important for us to have it in the morning to get a supper dupper!! ENERGY!!! muahahahah :D because of that I always take my breakfast before I'm going to my class (need energy to walking) . Itu je nak cter pon . . .ok da..assalamualaikum . .. adiossss!!

No comments:


Mario's Game