nuffnang

Monday, December 24, 2012

Jalan-jalan Pulau Pinang


Assalamualaikum . . . . . .

Haloooo . . . . hee . . . . (^_^) bertemu kembali kita ya? sekarang ni aku berada dalam zon mood yang agak tegang... hurmmm sebabnya bulan ni aku akan menduduki peperiksaan final semestar . . . . walaubagaimana pun ulangkaji tu semestinya!! yosh!! berusaha!!!!

Hahahahaha . . . . sebenarnya aku baru-baru ni ada berjalan-jalan ke Pulau Pinang bersama-sama dengan kawan-kawan aku. Maklum la nak bagi mood aku ni agar tak terlalu stress sangat. Kebetulan pulak masa aku pergi ke sana waktu tu tengah ada pesta penang! . . . . aku sebenarnya baru ini pertama kali pergi ke pesta tu..sampai disana aku tengok ramai orang dan aku excited sebab nak main kat fun fair . . . so pe lagi?? aku ajak kawan aku untuk main satu benda ni yang dinamakan "challenger". 


 benda ni la "challenger" tu!! arghhh!! sumpah tak nak naik lagi...


masa ni ramai yang beratur nak naik "challenger" 
suasana pon agak bising ditambah dengan bunyi orang menjerit!!


Mula-mula sebelum aku naik benda tu aku rasa excited tapi lepas melalui pengalaman menaiki benda tu aku serius sumpah takkan lagi naik!! arghhhh!! aku rasa trauma nak naik lagi . . . . sangat seram!!! Hahahaha . . .  Seterusnya aku nak tunjuk beberapa gambar yang diambil semasa aku berjalan disana....  


gambar ni masa kami kat sunway mall di penang
ada stage ala-ala nak sambut christmas



comel kan zirafah ni?? kan?? kan??ke aku yang comel??

kawan aku pon bergambar dengan zirafah ni  . . . 


Kami juga pergi berkaraoke . . . walaupon suara aku tu 
tak sedap tapi layan jugak la . . . . hahahahahahah . . . 


ni pulak kat pesta penang . . . semasa aku nak gi cari surau ternampak lak 
kawasan ni . . . .tapi kami solat dulu baru gi tangkap gambar kat situ 


untuk bergambar 4 orang kami minta tolong seorang adik perempuan 
yang berada sekitar tu tangkap gambar kami.


Bergambar dengan adik senior yang ikut sekali gi pesta tu . . . . 
boleh pulak dia buat muka macam nak tidur??


kawan perempuan aku ni sebenarnya memerangkap kakak angkat aku gak la . . . 


kawan aku ni boleh pulak nak bergambar dengan kaktus tu . . .
nasib baik duri tu palsu kalau tak berdarah la . . . .



aku pon nak jugak bergambar kat kaktus!! 


 Apa-apa hal pun itu merupakan satu pengalaman yang aku akan pasti ingat sampai bila-bila dan aku really enjoy the moment!! together with my friends . . . 


No comments:


Mario's Game