nuffnang

Monday, December 31, 2012

Majlis Perkahwinan


Assalmualaikum pembuka bicara . . . .

Tahun baru 2013 bakal menjelma . . . . walau bagaimanapun aku nak buat last entry untuk event bulan disember 2012 ni. Actually event ni awal bulan disember tadi tapi sekarang baru nak buat . . . . apa-apa hal pun still bulan disember kan? so ok la tu (^_^) ehehehehe . . .

Pada 1 disember 2012 aku telah pergi ke majlis kenduri kawan aku yang juga merupakan salah seorang pegawai HEP di universiti aku. Kawan aku ni  kenal semasa aku kene uruskan program PTPTN iaitu "Program penyerahan wang pendahuluan PTPTN" kat Matrikulasi Changloon, Kedah.

Pada awal berkawan, aku dengan kawan aku ni tak la rapat tapi tak lama lepas tu ok la siap kalo pergi pejabat HEP aku selamba je masuk bilik dia macam buat bilik sendiri padahal tu pejabat HEP. . . . well  aku tak la slalu buat macam tu kang tak pasal-pasal kene marah . . . .

Berbalik kepada topik wedding tu . . . .  aku kawan-kawan datang sehari awal sebab nak tolong apa-apa yang boleh di tolong. Malam sebelum kenduri tu aku tidur ngan bear kawan aku ni . . .  besar gler bear dia!!! lagi besar dari badan  aku. . . . well padan la kalo dok sebelah menyebelah kan? "bagai pinang dibelah dua" hahahaha . . .




sape lagi cute? mesti la . . . .(faham-faham la ye?)



Semasa hari kenduri kawan aku tu ramai juga pegawai Universiti aku belajar yang hadir antaranya lecture aku. Tetapi yang lagi hebat tu VC Universiti aku pon datang memeriahkan majlis. Majlis kenduri tu ramai penduduk Taman datang membuat gotong-royong untuk menyediakan juadah makanan kenduri. By the way aku pon tolong juga sekali dengan kawan aku wani kami je berdua yang tolong kat luar yang lain tolong persiapan pengantin. 

ok la tanpa berlengah-lengah membiarkan aku terus hanyut berkata-kata biar admin tunjuk beberapa gambar semasa majlis tu. Untuk pengetahuan wedding tu bertemakan warna kuning but!! bukan kuning diraja ya . . . siap de wat galeri gambar pengantin lagi . . . . 




wahhhh!!! cantik si pengantin kan? nampak tinggi sebab kasut dengan mahkota je tu . . .




kesempatan bergambar beramai-ramai di bilik pengantin semestinya perlu. . . 




kat ruang tamu pon nak berposing juga . . .sweet girls gitu 




siap ada galeri gambar pengantin lagi konsep yang menarik !!!




Hantaran kepada belah penganting lelaki dari pengantin perempuan bertemakan warna pink !!!




Ni pulak hantaran daripada pihak lelaki kepada pihak permpuan . . . forerro tu sedap la pulak . . .

Walau bagaimanapun kawan aku tu ada menjemput aku untuk ikut rombongan ke rumah pengantin lelaki pada esok harinya tapi aku ada kelas . . .  well kedah kan?? ahad ada kelas la . . . hurmm tak dapat aku tengok upacara pedang . . .  suami kawan aku ni kerja sebagai kepten tentera darat so sebab ada pangkat la baru boleh buat upacara lalu bawah pedang . . . . 



gambar ni di download dari facebook pengantin yang berpakaian baju putih tentera
macam ala-ala perkahwinan anak raja pon ada . . . .sweet sangat !!!



Selamat pengantin baru Hafizi & Afiqah semoga kekal hingga ke akhir hayat dan sampai ke Jannah 

No comments:


Mario's Game