nuffnang

Wednesday, November 14, 2012

Stamp

Bonjour~


Hai semua...hari ni aku berbahasa Perancis la...hahaha :D anda pasti tahu kan maksud bonjour?? hmmm...."bonjour" tu ucapan hello! kalau tak silap aku la..kikikiki (gelak je memanjang)

Sebenarnya kali ini aku nak kongsi dengan anda semua pasal koleksi stampaku  la...kalau sebelum ni aku kongsi pasal postcard kali ini stamp pulak..o(>_<)O yayyyy...(tak de keje)

Benda ini sebenarnya kesinambungan daripada koleksi postcard aku..disebabkan aku dapat banyak postcard dari luar negara aku pon terus jatuh cinta pada stamp yang ada pada postcard tu..awww...awww~

Huh! penat aku cuba tanggalkan stamp tu..dengan penat lelah akhirnya berjaya!! Semua stamp yang ada pada postcard tu aku tanggalkan dan simpan di dalam buku khas iaitu Stamp : Junior Collection Book. Tapi koleksi stamp aku tak la banyak sangat..aku baru je nak ada hobi sebab sebelum ni aku tak tau nak wat pe untuk mengisi masa lapang..

Hurmmm....tanpa berlengah masa lagi mari aku tunjuk beberapa koleksi stamp aku.


 ha..ni adalah stamp dari negara Malaysia negara admin!!...
bangga rasanya Malaysia ada stamp yang cool!!


 ni pulak aku dapat dari negara Korea..maklum la..sekarang kan musim K-Pop...(-_-")

 stamp ni pulak aku dapat dari Suomi Finland...tak tau la bunga apa ni?? 
bunga kebangsaan negara tu kot??

 yang ni pulak dari.....(tengah ingat semula) owhh..hahaha bru ingat dari Deutschland...kat mana ek??


stamp ni lak aku dapat dari negara sejuk yang paling jauh..kat Antartika!!..
comel lak penguin tu..rasa nak bela pon ada..hahahaha :D


Hmmm...tu la antara beberapa koleksi stamp yang aku nak kongsi..semua orang pasti ada hobi sendiri..termasuk diri aku..yang pasti setiap hobi tu pasti ada manfaat dan dapat mengisi masa lapang..

sekian ...jumpa lagi..

No comments:


Mario's Game